Der er unægtelig en kamp om kundernes opmærksomhed i disse dage. Især på nettet er der stor kamp om, hvem der kan råbe højest og blive set mest muligt. Hvis du i stedet vælger at lægge flere kræfter i at tiltrække kundernes opmærksomhed ude i virkeligheden, kan det gøres ved hjælp af brochurer.
Design af brochurer
Brochurer kan designes på et utal af måder, hvor kun fantasien sætter grænser. Dog kan det være en fordel, at du overvejer, hvilket budskab du gerne vil have ud, inden du laver brochurerne. En brochure kan nemlig hurtig blive både forvirrende og uklar, hvis der står en masse information, der egentlig ikke er relevant for dit budskab. Til gengæld bør du altid sikre dig, at der står kontaktinformationer på dine brochurer, så folk ikke er i tvivl om, hvor de kan kontakte dig henne, hvis de finder dine produkter eller service interessant.
Udstilling af brochurer
Når du først har fået lavet og printet brochurerne, er det med at finde en pæn måde at udstille dem på. Du vil jo gerne have dine kunder til at blive interesseret i brochuren. Derfor kan du investere i brochureholdere, i stedet for at lægge dem på disken, hvilket vil se rodet ud. Brochureholdere findes i mange forskellige former og størrelser. Nogle kan hænges op på væggen, mens andre er lavet til at stå på et bord. Der vil helt sikkert være en model, der passer til dit behov. De mest populære brochureholdere er ofte lavet i et simpelt design, hvor det er selve brochuren, der kommer til udtryk. Det vil sige, at brochureholderen ikke fjerner opmærksomheden fra dit budskab.
Kom i gang med det samme
Husk at gøre opmærksom på brochurerne, når du ser nye potentielle kunder. Derved er du sikker på, at dit budskab vil blive spredt vidt omkring, hvilket kun er en fordel for dig.